Perličky z archivů cestovních kanceláří

Perličky z archivů cestovních kanceláří

Kategorie: CESTOVÁNÍ

Ne každý turista je s průběhem dovolené spokojený a po návratu z nezdařených dovolených se uchyluje k reklamacím. Podívejme se na perličky z archivů cestovních kanceláří aneb za hádku s manželkou opravdu peníze zpět nedostanete.



Každý rok cestovní kanceláře řeší velké počty reklamací, z nichž oprávněných bývá okolo 6-9 %. Stejně jako v jiných sezónách i letos se najdou opravdové kuriozity ve stížnostech klientů. Klient v Řecku si stěžoval na to, že ve výhledu z pláže na moře mu bránil ostrov Krk.

Klient, který požadoval náhradu za vzniklou psychickou újmu: „Ihned na letišti jsem se s manželkou pohádal a v následujících dnech mi z důvodu psychického vypětí vyskákali opary na rtech, čímž mi vznikla fyzická i psychická újma,“ sdělil s odvoláním na právní paragrafy ve své stížnosti cestovatel.

 

Se slunečními brýlemi do vody ne!

Jedna ze starších perliček, která je velmi oblíbená mezi cestovními kancelářemi: „Sluneční brýle mě pohltila voda v moři. Nikde jsem se nedočetla, že si nemám sluneční brýle brát do vody, že hrozí ztráta. Mohl by na to upozornit třeba delegát…,“ požadovala úhradu brýlí turistka.

 

Jednou z pochopitelných, ale bohužel jen těžko řešitelných stížností byla klientčina návštěva obchodu se suvenýry v dovolenkovém resortu, kdy se paní nelíbilo, že se setkala s propagandistickými předměty.

 

Lechtivé fotografie

Cestující běžně zasílají své stížnosti doplněné o názorné, často poměrně lechtivé, fotografie. „Na důkaz poštípání hmyzem nám přišla dokonce fotografie nahého pozadí. Klienti se nezdráhají zaslat ani fotografie dekoltů nebo celého těla v plavkách. Rádi nám k formuláři zašlou i fotografii manželky v baru nebo selfie z pláže,“ komentuje marketingový ředitel cestovní agentury.

 

Obchod kvete všude

Pokud nemáte rádi trhy, pouliční prodej a handlování o cenu, do Egypta nejezděte. "U pyramid mě obtěžovali místní obyvatelé s prodejem různých věcí a zkazili nám celý výlet. Žádám o vrácení ceny," požadovala další klientka. "V Egyptě se očekává smlouvání při nákupu na stáncích, to nám znepříjemnilo pobyt," tvrdil při reklamaci klient cestovní agentury.

 

Problematický východ slunce v Řecku

Nad některými zůstává až rozum stát: "Cestovní kancelář by měla upozornit, že v době odlivu není voda v moři," stěžoval si klient. "Led ve sklenici vydržel pouze krátkou chvíli, poté bylo nutné jít zpět na bar a doplnit," zněla jiná výtka. "V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude v Řecku východ slunce," napsal jiný klient.

 Zakynthos

Rada na závěr

Dobře se informujte a pečlivě si pročtěte, co se chystáte si zaplatit za zájezd. Pokud se vyskytne problém, nečekejte. Většina problémů se dá řešit přímo na místě. Nezdráhejte se oslovit delegáty nebo pokud ovládáte světový jazyk a delegát aktuálně není ve vašem resortu, obraťte se přímo na recepci, většinou vám okamžitě vyhoví.


facebook   Doporuč přátelům



Vaše názory

  K tomuto článku zatím nebyl připojen žádný názor.





CLUB ŽENA


Lifestyle