Ilona Csáková tváří značky Victoria Magic

Ilona Csáková tváří značky Victoria Magic

Kategorie: CELEBRITY

Zpěvačka Ilona Csáková a její půlroční syn Daniel se stali tváří značky Victoria Magic, která nabízí dětskou značkovou zdravotní obuv renomovaných značek jako je GEOX, SUPER FIT, PRIMIGI, ECCO nebo RICHTER. Ilona se tuto značku rozhodla podpořit svým jménem, ovšem bez jakéhokoli nároku na honorář!



„Chtěla jsem svým jménem podpořit projekt, který má dle mého názoru smysl,“ vysvětluje svůj dobročinný počin Ilona Csáková. „Protože ráda podporuji projekty, o kterých jsem přesvědčená, že mají smysl, dlouho jsem neváhala a s radostí jsem v rámci své charitativní činnosti přijala nabídku stát se tváří této značky,“ říká Ilona Csáková a dodává: „Sama jsem matkou a vím, jak je důležité, aby dítěti byla od prvopočátku věnována ta nejlepší péče. A k tomu pochopitelně patří i kvalitní obuv. Proto, až začne náš Daniel chodit, budu dbát na to, aby měl zdravé a kvalitní obutí. A přesně takové botičky Victoria Magic nabízí a garantuje tak žádoucí kvalitu.“

Ilona Csáková

Cílem Victoria Magic je prodávat kvalitní atestovanou dětskou obuv, která splňuje nejpřísnější kritéria dětské obuvi. Značka Victoria Magic nabízí dětské boty již od velikosti 17, což je obuv vhodná pro batolata, až do velikosti 42, tedy pro velké kluky a holky. Všechny nabízené dětské botičky se vyznačují lehkostí, kvalitou zpracování a použitých materiálů, dále zdravotní způsobilostí, jako je flexibilita podrážek, správná klenba, pevnost opatku, a v neposlední řadě módním designem.

„Filozofií naší značky je nabízet kvalitní značkovou obuv, ovšem za velmi přijatelné ceny – naše boty se pohybují již od 500,- Kč,“ vysvětluje zakladatelka značky Tereza Danihelková a její muž Tomáš Pechan jí doplňuje: „Řekli jsme si, proč by měli rodiče utrácet každou sezónu za drahé nebo naopak levné nekvalitní dětské boty. Naším záměrem proto bylo stanovit takovou cenu, která by byla přijatelná pro všechny, a rodiče by tak svým dětem mohli pořídit kvalitní atestovanou obuv.“

Zakladatelé značky Tereza Danihelková a Tomáše Pechan si zakládají na individuálním přístupu k zákazníkovi, a proto nabízejí i nadstandardní poradenskou službu při výběru dětské obuvi.  V kamenném obchodě je pro děti navíc připraven i herní koutek a pro rodiče čerstvá káva.

 


facebook   Doporuč přátelům



Vaše názory

  K tomuto článku zatím nebyl připojen žádný názor.





CLUB ŽENA


Lifestyle